Hulp nodig bij uw bestelling?
Bekijk de FAQ of neem contact met ons op
Direct hulp nodig bij uw bestelling?
Sinds 1902 maakt RUSSELL EUROPE kleding en maakt geschiedenis. Vandaag, meer dan 110 jaar later, is Russell Europe uitgegroeid tot een van de bekendste kledingmerken in de sector en blijven ze werken op de unieke RUSSELL EUROPE manier. RUSSELL EUROPE is voortdurend bezig met het innoveren, ontwikkelen en verfijnen van nieuwe producten, nieuwe processen en nieuwe manieren van werken.
Deze nieuwste RUSSELL EUROPE-collectie heeft gevestigde favorieten en een innovatieve nieuw assortiment die toonaangevend is op het gebied van kwaliteit, detail en bedrukbaarheid. Of het nu voor werk, vrije tijd of promotie is, RUSSELL EUROPE is THE ONE TO WEAR.
Voor heren, of stoere vrouwen
Kijk hier voor meer informatie
Een blouse bedrukken is een goed idee. U komt professioneel over met deze blouse en uw personeel of medewerkers zullen bedrukt met uw logo er geweldig bijlopen.
·130-135 g/m² ·70% katoen, 30% polyester (Oxford) ·half open kraag met verstevigde uiteinden ·gelijkgekleurde knopen ·dubbele boord op mouweinden ·getailleerd moden ·afgeronde boord ·extra knopen ·gemakkelijk te strijken
Meer weten over de verschillende druktechnieken?
Kijk dan op onze blog waar we voor (veel voorkomende) technieken
een korte uitleg met een filmpje beschikbaar hebben.
Bij B&C is kwaliteit geen privilege, er zijn geen compromissen gemaakt bij de keuze voor de gebruikte stoffen. Het vermogen om op trends te anticiperen en een enthousiast en toegewijd ontwerpteam zijn essentieel voor de constante vernieuwing van de collectie.
B&C heeft 8 lijnen, T-Shirts, Polo’s, Shirts, Sweats, Fleeces, Jacks, Broeken en accessoires, 186 stijlen en dat ook nog eens in totaal 113 kleuren. Veel van de lijnen heeft naast de uniseks / herenlijn ook een dames- en kinderlijn in het assortiment. Al met al heeft B&C een modieus en zeer uitgebreid assortiment.
Voor heren, of stoere vrouwen
Sinds 1902 maakt RUSSELL EUROPE kleding en maakt geschiedenis. Vandaag, meer dan 110 jaar later, is Russell Europe uitgegroeid tot een van de bekendste kledingmerken in de sector en blijven ze werken op de unieke RUSSELL EUROPE manier. RUSSELL EUROPE is voortdurend bezig met het innoveren, ontwikkelen en verfijnen van nieuwe producten, nieuwe processen en nieuwe manieren van werken.
Deze nieuwste RUSSELL EUROPE-collectie heeft gevestigde favorieten en een innovatieve nieuw assortiment die toonaangevend is op het gebied van kwaliteit, detail en bedrukbaarheid. Of het nu voor werk, vrije tijd of promotie is, RUSSELL EUROPE is THE ONE TO WEAR.
Voor heren, of stoere vrouwen
Wat u ook zoekt in de wereld van promotionele kleding, u zult merken dat één merk alles heeft: FRUIT OF THE LOOM. Het assortiment van vandaag heeft meer stijlen, keuze, maten en kleuren dan ooit tevoren. FRUIT OF THE LOOM is al meer dan 165 jaar een toonaangevende kledingfabrikant.
Elk kledingstuk in de collectie is ethisch geproduceerd in hun eigen fabriek en elk item is ontworpen om perfecte resultaten te geven voor elke vorm van bedrukking. Bij het produceren van de kleding houden zij rekening met de WRAP-principes (Worldwide Responsible Accredited Production), hierdoor kan FRUIT OF THE LOOM legale, humane en ethische productie garanderen. De kleding wordt geproduceerd volgens de hoogste ethische en milieunormen en bevat geen schadelijke stoffen voor mens en milieu. Daarnaast streven zij naar eerlijke handel en bieden zij veilige en goede werkomstandigheden voor hun werknemers. De kleding is dus niet alleen van grote kwaliteit, maar wordt ook eerlijk en veilig geproduceerd.
Voor heren, of stoere vrouwen
U wilt de beste kwaliteit, in alle opzichten. In de manier waarop uw merk gecommuniceerd wordt, maar ook d.m.v. slim voorraadbeheer, snelle leveringen, het gebruik van sterke stoffen en door maat- en kleur consistentie. Om ervoor te zorgen dat u een goed antwoord heeft op alle eisen van uw klant.
Bovendien wilt u een merk dat oog heeft voor het milieu. Die de arbeidsomstandigheden in de fabrieken verbetert en de gemeenschappen ondersteunt waarin hij actief is. Dit is precies waarom u bij het juiste merk bent aanbeland. Hoe belangrijk is de juiste keus in dit alles? Waarschijnlijk belangrijker dan dat we hadden kunnen denken toen we Lemon & Soda in de jaren tachtig lanceerden. Maar met leeftijd komt persoonlijkheid en dit puur Nederlandse merk bevat nu meer dan 90 zelfbewuste stylen, waaronder de stoere Workwear Collectie.
Merken bouwen; daar gaat het om. Lemon & Soda biedt de collectie die daar een uitstekende basis voor is
Voor heren, of stoere vrouwen