Pepernoten, chocoladeletters en nog veel meer! Verras uw werknemers met onze attente sintpakketten. Al vanaf 12 stuks.
On(der)wijs coole giveaways voor op de beurs
Staat u deze maand ook weer op een onderwijs congres of beurs? Onderscheidt u met een persoonlijke giveaway! Verwacht een grote toestroom van leerkrachten en docenten, maar zeker ook ICT coördinatoren en directieleden die zich oriënteren op nieuwe technieken, producten en onderwijsmethoden. Personalisatie en innovatie in het onderwijs staan in 2018 centraal!
Om u te helpen een onwijs coole giveaway te vinden hebben wij een aantal aandachtspunten op een rijtje gezet.
Gepubliceerd: 10-01-2017 16:45 | Door: Mickey
Wie is uw doelgroep?
'Een appeltje voor de meester' wie kent deze uitspraak niet?* Maar meesters en juffen zijn niet de enige bezoekers op de beurs. Wij zochten voor u uit wie u als exposant nog meer bij uw stand mag verwachten, vooral op de laatste hadden wij niet gerekend.
- Docenten en leerkrachten
- Begeleiders buitenschoolse activiteiten
- Management en HR medewerkers
- ICT-coordinatoren
Deze doelgroep is vooral geinteresseerd in de huidige trends en de verwachtigen voor de nabije toekomst. Zo zien we dat bijvoorbeeld e-learning en multimediale toepasingen erg populair zijn onder de bezoekers. Maar innovatie gaat ook over nieuwe onderwijsmethoden gericht op een extra persoonlijke benadering van iedere leerling. Wees dus niet bang om dit terug te laten komen op uw stand.
Waarom iets weggeven?
Pennen doen het op de beurs altijd goed, maar wij stellen voor om ook op een creatieve, origine manier indruk te maken op uw publiek. Wat ons betreft staat een goed gesprek met de klant op nummer 1. U zult niet snel een nieuwe klant binnenhalen enkel en alleen omdat u een leuke giveaway hebt gegeven. Bezoekers maken vaak ook lange dagen op de beurs en spreken vele exposanten. Zorg er dus voor dat uw giveaway een blijvende reminder is aan dat geweldige voorstel dat u een prospect heeft gedaan en laat het de kernwaarden van uw bedrijf benadrukken. De thema's van dit jaar zijn personalisatie en innovatie, bij het kopje hieronder geven we een aantal leuke ideeen die hier op aansluiten! Eerst de belangrijkste punten nog even op een rij:
- een goed gesprek boven alles,
- zorg dat u niet vergeten wordt na een lange beursdag,
- kies een product dat de kracht van uw bedrijf benadrukt,
- kies een product dat zeker nog eens gebruikt zal worden.
Inspiratie artikelen
Persoonalisatie en (digitale) innovatie zijn in 2018 dè trend! Natuurlijk kunt u geen digibord of softwarepakket weggeven als aandenken aan uw bedrijf, maar om toch dicht bij deze gedachte te blijven hebben doen wij deze suggesties:
1. Een appel, hèt symbool voor kennis, groei en ontwikkeling: laat het bedrukken met eetbare inkt (snelle levering), of laat de zon zijn werk doen en fungeren als lichtfilter (wel op tijd bestellen, deze appels moeten nog groeien!). 2. Voor wie iets innovatievers wil dan een appel is er de VR bril, volledig full color bedrukt word deze zeker mee naar huis genomen en uitvoerig getest: een originele manier om uw boodschap over te brengen! 3. Met de meerkleuren stylus pen doet u elke digitale docent een plezier, het ene moment nauwkeurig een tablet bedienen en het andere moment op de traditionele manier toetsen nakijken? Check! 4. Tot slot: de krijtmok, de krijtmok is de perfecte combinatie van doelgroep (docenten) en thema (personalisatie). Schrijf eventueel een leuke persoonlijke boodschap op de mok en u geeft uw standbezoeker een extra reden om na de beurs nog eens aan u terug te denken.
U wilt op uw stand misschien ook wat budget gifts hebben om weg te geven, de tip van flip:
Tot slot
Bedankt voor het lezen van deze blog, wij hopen dat u nu met nog meer vertrouwen de beurs op stapt. Hieronder hebben we nog een overzicht van de vier grootste beurzen dit voorjaar. Heeft u vragen, opmerkingen of tips dan nodigen wij u van harte uit een email te sturen naar info@budgetgift.nl of stuur ons een chatbericht!
Kalender
Op de kalender zijn dit de komende maand de vier grootste beurzen
- Kindvakbeurs, Brabanthallen 's-Hertogenbosch, 18 en 19 januari 2018,
- Congres Gepersonaliseerd leren, Jaarbeurs Utrecht, 23 januari 2018
- Cultuur en Onderwijsbeurs (CEOB), Jaarbeurs Utrecht 24 en 25 januari 2018
- IPON, Jaarbeurs Utrecht, 7 & 8 februari 2018
* De appel is hèt symbool voor de Dag van de Leraar. Waarom? De appel staat symbool voor kennis, groei en ontwikkeling.