Klantenbeoordeling
(4.74/5.00)

Direct hulp nodig bij uw bestelling?

sc 0 0,00

 

Hoe kies ik het juiste relatiegeschenk? 

Keuzestress, we krijgen er allemaal wel eens mee te maken. Een keuze maken kan best lastig zijn, maar stress is niet nodig. Soms maken we het onszelf gewoon veel te moeilijk. En dat is niet zo gek, want er zijn zoveel leuke dingen om uit te kiezen. Onderstaande tips helpen u hopelijk een eindje op weg om keuzes te maken waar u tevreden over kunt zijn.

Begin bij het begin

Enkele vragen zijn al vrij eenvoudig te beantwoorden: hoeveel hebben we nodig, wat mag het kosten en in welke kleur(en) willen we onze geschenken bestellen? Mag het een groot artikel zijn, moet het makkelijk mee te nemen zijn of moet het per post verstuurd worden? Weet u al wat u sowieso NIET wilt? En aan welke eisen moeten de geschenken minimaal voldoen? Als u dit heeft vastgesteld, kunt u al wat gerichter op zoek gaan.

 

Filter, filter, filter

En dan? Onderzoek wat er allemaal is om uit te kiezen. Gebruik de filters op de website om uw zoekopdrachten in te perken en te personaliseren. Zoek op kleur, aantallen, budget etc. Waarschijnlijk komt u uiteindelijk alsnog uit op een heleboel verschillende opties. Er zijn een heleboel manieren om het aantal opties te verkleinen. Vraag bijvoorbeeld advies aan uw omgeving. Laat vrienden en familieleden vertellen wat zij wel en niet leuk zouden vinden om te ontvangen.

Beter goed gejat, dan slecht bedacht

Daarnaast is er niks mis met een beetje ‘jatwerk’. Oftewel: laat u inspireren. Kijk om u heen naar wat anderen in uw branche doen. Als uw concullega’s succes boeken met het uitdelen van powerbanks, dan zal dat een artikel zijn waar uw doelgroep behoefte aan heeft. Kies een model en een kleur die bij uw bedrijf passen en maak het u eigen met uw logo.

 Ongeschikt of origineel? 

Komt u een artikel tegen dat u helemaal te gek vindt, maar past het niet bij het doel? Doe het dan niet. Het is zonde als u investeert in relatiegeschenken die niks opleveren. Maar vergeet daarbij niet, de ware creatieveling kan zo een draai geven aan een niet-passend artikel (bijvoorbeeld door middel van een pakkende opdruk) dat het ludiek en origineel wordt en daardoor nog beter blijft hangen bij de klant! Ook hier geldt: laat kritische mensen in uw omgeving hun eerlijke mening geven over uw ideeën.

 Trucjes

Voor de ware twijfelkonten onder ons zijn er altijd nog een paar simpele, maar effectieve trucjes die u kunt toepassen bij het maken van een keuze. Wat dacht u van het altijd populaire ‘kop-of-munt’? Of gooi met een dobbelsteen wanneer u moet kiezen uit meer dan twee opties. Of onze favoriet: bij twijfel alfabetisch. Kies simpelweg voor de optie die alfabetisch gezien eerder komt.  

 

Bang dat u spijt gaat krijgen van uw keuze? Zorg dat u ruim voor uw bestelling een keuze maakt. Krijgt u in de tussentijd spijt van de keuze, dan kunt u altijd nog terug naar de andere optie. En kunt u uiteindelijk nóg niet kiezen tussen meerdere geschenken? Kijk dan nog eens naar het budget: misschien hoeft u helemaal geen keuze te maken…


 

Cookiebar

HMMM... COOKIES!

Onze website maakt gebruik van cookies. Zo gebruiken wij noodzakelijke cookies om de website functioneel te houden. Daarnaast gebruiken we cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om content te personaliseren. Op deze manier optimialiseren we de gebruikerservaring op onze website.

Door op 'Aanpassen' te klikken, leest u meer over de specifieke soorten cookies en kunt u uw voorkeuren aanpassen. Door op 'Alle cookies toestaan' te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van alle cookies. Meer informatie over ons cookiebeleid leest u hier.

Cookies aanpassen

Noodzakelijke cookies zijn nodig om de website functioneel te houden. Deze cookies zorgen er onder andere voor dat u afbeeldingen kunt bekijken, kunt inloggen en kunt bestellen. Zonder deze cookies is dit niet mogelijk
Door analytische cookies te verzamelen bedrijpen wij beter hoe onze website wordt gebruikt. Met deze gegevens kunnen wij onze website aanpassen voor een optimale gebruikerservaring. Het verzamelen van deze gegevens wordt anoniem gedaan.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen op de verschillende pagina's die worden bezocht. Het doel hiervan is om relevantie informatie en advertenties te tonen aan deze gebruikers.
Aanpassen
Alle cookies toestaan
Selectie toestaan